فافا امد به دنیا
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 283089
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 20:3 :: نويسنده : فافا

روز من

با صدای گوشی از خواب بیدار شدم تا برم دوش بگیرم جینگیل بشم ۲ ساعت طول کشید و نفسی ماهم مثل همیشه این تاخیر مارو به روی مبارک نیاوردن از بس که جیگرن 

نفس خان تا منو دید تولدمو تبریک گفت در ماشین باز کرد یه سبد بزرگ داد دستم گفت این مال شماست منم کلی دلم جیلی بیلی رفت زودی بردم گذاشتم رو صندلی داخل حیاط در سبد باز کردم دیدم واااااااااای تمام چیزایی که من میدوستم توشه اش ترشـ الو لواشک ترشی.....که همشو با سفارش شووری مادرشون درست کردن من اسم سبدو گذاشتم سبد خوشمزهزودی برگشتم پیش نفسی که بریم دیدم یه جعبه دستشه گفت کیک ببر بالا راه طولانیه اب میشه منم دوست داشتم مثل هر سال کنار نفسیم کیک تولدمو ببرم اما نمیشد کیکو گذاشتم رو صندلی از اونجایی که کنجکاوم زودی در جعبه باز کردم باز با دیدن یه کیک شکلاتی خوشگل که روش با خامه سفید نوشته بود..... جان تولدت مبارک سوپرایز شدم

با انرژی فراوان از دیدن هم همراه با صدای موزیک بالا  همخونی حرکات موزون به مقصد بعد از یک ساعت رسیدیم نفسیمم تو راه در حین رانندگی هر چند دقیقه یک بار اس تبریک تولدایی که از قبل اماده کرده بود می فرستاد بهم حالا هی من میگفتم نکن گلم خطرناکهمیخندید می گفت نه حواسم هست

خلاصه زیرانداز و...برداشتیم رفتیم یه جای دنج زیر سایه درخت نشستیم نفسی یه چادر مسافرتی داره که من عاشقشم وقتی بازش میکنه زودی میرم توش از گوشش شروع میکنم وسایلو میچینم اخه یاد زمانی میوفتم که فسقل بودم تو اتاقم چادر میزدم خاله بازی میکردمدر حال چیندن وسایل بودم که دیدم نفسی پرت شد داخل چادر ترسیدم گفتم چیییییی شد خندید گفت پام گیر کرد افتادم(بعد به من میگن رو هوا راه نرو) شووری جونم باز تولدمو برای هزارمین بار تبریک گفت اول هدیه خواهرشو داد که با دست خط خیلی زیبا تولدمو تبریک گفته بود هدیشم نقدی بود بعد هدیه مامان شووری رو باز کردم نقدی بود و اما نوبت هدیه نفس خان رسید یه جعبه خیلی ناز جینگیل همراه با یه شاخه گل رز قرمز و کارت تبریک ناناس بود اول متن داخل کارت خوندم که عشقم تولدمو تبریک گفته بود بعدم که کادومو باز کردم دیدم یه پیراهن خوش رنگ خوشگله هی نگاش میکردم به همسری میگفتم وای چه خوشگله مرسی

با بربری تازه وتخم مرغی که نفسی از همون جا گرفته بود همراه با گوجه روغن...که از خونه نفس خان اورده بودن املتی با همکاری هم درستیدیم اخه من دیشب هوس کردم برای عشقم املت بدرستمبه نفسی گفتم وسایل صبحانه مفصلی که میخوام برات درست کنم خودم میارم گفت نه خودم میارم خلاصه گوجه رو اول نفسیم حلقه کرد منم اونجوری دوست نداشتم از قابلمه برداشتمش ریز ریزش کردم با همسری گرم حرف زدن شدیم که نفسی گفت بو سوختنی میاد رفت دید بلهههههههه سوختن منم هی میگفتم تقصیر تو شد سوخت همسریم در حالی که می خندید گوجه رو ریخت دور منم زود چندتا دیگه خرد کردم دادم ریخت تو قابلمه به شووری میگم بیا توچادر میگه نه میترسم بیام باز بسوزه

خلاصه املتی که شووری پخت سرو کردیم برای من لقمه میگرفت اما تو دهنم جا نمیشد اخه خیلی لقمه هاش بزرگ بود منم لقمه کومچولو میگرفتم میگفت اینا چیه لقمه بزرگ بگیر منم هی میگفتم زود باش از دستپختم تعریف کن دیگه این همه زحمت کشیدم نفسیم میخندید میگفت به به خانمم چی پخته 

بعد از گرفتن چندتا عکس دونفره برخلاف میلمون وسایل جمع کردیم راه افتادیم نفسی اهنگ تولد گذاشت خودشم همراهی میکرد منم نگاش میکردم دلم براش ضعف میرفت تا وقتی که برسیم از دست کارای نفسی که میدونم همش بخاطر خوشحال کردن منه انقدر خندیدم گلو درد گرفتم البته منم نفس خان همراهی میکردم جاهایی که خلوت بود با گلی که نفس خان داده بودن با موزیک یه دستی تکون میدادیم

موقع خداحافظی مثل همیشه ناراحت بودیمو سعی میکردیم بخاطر طرف مقابل ناراحتیمونو پنهان کنیم نفسی رفت منم رفتنشو نگاه کردم سر کوچه وایساد دستشو از شیشه اورد بیرون بای بای کرد اشاره کرد برم داخل خونه منم بای بای کردم رفتم

عشقنامه:عزیزم بخاطره همچی ممنون

ممنون از اینکه با سلیقه مردونت یه پیراهن جینگیل گرفتی میدونم چقدر برای انتخابش وقت گذاشتی عشق من

ممنون از اینکه امروز تمام سعیتو کردی تا بهم خوش بگذره مثل همیشه

ممنون از اینکه چند هفته وقتتو برای برنامه تولدم گذاشتی تا به بهترین شکل  برگزار بشه و شد 

زندگی من تو بهترین هدیه ای هستی که خدا بهم بخشیده



نظرات شما عزیزان:

ساعت22:49---5 تير 1392
دست جیغ هورا تولد خانومیه پاسخ:نخیر تولد من بهتر بود ایشالا در کنار شما همسرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: